Direct la conținutul principal

Cum lucrăm în Proiecte

digital@tbf.ro avatar
Actualizat cu mai mult de 2 săptămâni în urmă

Modulul Proiecte se află în partea stângă a aplicației din meniul vertical. Acesta îți permite să creezi și să gestionezi proiecte într-un mod eficient, reunind munca mai multor departamente și colegi într-un singur loc.

Lista proiectelor este afișată cu următoarele informații:

  • Numele proiectului

  • Colaboratorii implicați

  • Numărul de task-uri din proiect

  • Ultima actualizare

  • Termenul limită

  • Progresul proiectului

  • Responsabilul de proiect

Poți filtra și căuta proiectele după:

  • Colegi

  • Departament

  • Cuvinte cheie

În partea dreaptă a fiecărui proiect, apăsând pe cele trei puncte (⋮), ai acces la următoarele opțiuni:

  • Vizualizare

  • Modificare

  • Clonare

  • Ștergere

Vizualizare

Ai posibilitatea de a reordona lista de proiecte în ordine crescătoare sau descrescătoare după:

  • Denumirea proiectului

  • Numărul de task-uri

  • Ultima actualizare

  • Progres

Crearea unui proiect nou

  1. Apasă pe butonul „Adaugă”.

  2. Completează detaliile necesare.

  3. Adaugă colaboratorii și definește responsabilitățile.

  4. Începe să adaugi task-uri și să organizezi proiectul.

  • Creează structura proiectului prin:

    • Titluri și paragrafe

    • Grupuri de task-uri

  • Toate aceste elemente îți permit să ai o imagine clară asupra planului tău în TBF Digital.

  • Din acest modul, poți delega activități și monitoriza îndeplinirea task-urilor pe fiecare secțiune a proiectului.

  • Folosește "/" pentru a adăuga noi elemente în proiectul tău

    • Titlu

    • Subtitlu

    • Block de text

    • Task

    • Atasare fisiere

Cum să adaugi colaboratori și să le gestionezi drepturile de acces într-un proiect

  1. Adăugarea colaboratorilor

    • Din secțiunea „Colaboratori” din antetul proiectului poți invita direct persoanele dorite.

    • Alternativ, poți desemna o persoană ca responsabil pentru un task; aceasta va fi adăugată automat în lista de colaboratori.

  2. Drepturile de acces

    • În mod implicit, noii colaboratori nu au permisiuni de editare în proiect.

    • Ca manager de proiect, poți modifica și acorda drepturi de editare din setările proiectului (secțiunea „Setări proiect”).

Utilizând aceste funcționalități, vei putea gestiona eficient proiectele echipei tale și vei avea mereu o imagine clară asupra progresului acestora.

Ați primit răspuns la întrebare?